АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ

                        Начальнику ___________________________
                        __________________________________
                        _________________________________
                            (Прізвище, назва та адреса організації)

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
(складається в 2-х екземплярах)
м. _____________________________         «___» ________________ 20___ р.
(назва населеного пункту)                    (дата складення)
Споживач _________________________________________________________________
         (прізвище, ім'я, по-батькові)
висловлює претензії   виконавцю   щодо   якості   надання послуг з___________________
(види послуг)
______________________________________________________________________________________________________________
в частині ____________________________________________________________________
______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг)
в період  з ________________________ 20___р.      до _______________________ 20___р.
У зв'язку  з  викладеним,   вимагаю зробити перерахунок розміру плати  за  неналежно  надані  (або  ненадані)  послуги, зазначені в даному акті    споживачу (ам) згідно з умовами договору про ______________________________________________________________________
Цей акт склали:
Виконавець в особі_______________________    Споживач________________________________
________________________________________    _________________________________________                (П.І.Б.)                             (П.І.Б.)   
________________________________________   _________________________________________
________________________________________    _________________________________________
(посада)                             (адреса)
____________ телефон ____________________    ____________ телефон_____________________

_____________________                 ____________________
(підпис)                            (підпис)
У разі  неприбуття  представника  виконавця  в   установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників   або   необґрунтованої    відмови    від    підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі   (ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги):
1.Споживач _____________________________    2. Споживач______________________________
________________________________________   _________________________________________
            (П.І.Б.)                             (П.І.Б.)   
адреса __________________________________    адреса ___________________________________
________________________________________   _________________________________________

________________________________________     _________________________________________
(підпис)                            (підпис)