Начальнику ___________________________
__________________________________
_________________________________
(Прізвище, назва та адреса організації)
__________________________________
_________________________________
(Прізвище, назва та адреса організації)
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
(складається в 2-х екземплярах)
м. _____________________________ «___» ________________ 20___ р.про неналежне надання або ненадання послуг
(складається в 2-х екземплярах)
(назва населеного пункту) (дата складення)
Споживач _________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)
висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг з___________________
(види послуг)
______________________________________________________________________________________________________________
в частині ____________________________________________________________________
______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг)
в період з ________________________ 20___р. до _______________________ 20___р.
У зв'язку з викладеним, вимагаю зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані (або ненадані) послуги, зазначені в даному акті споживачу (ам) згідно з умовами договору про ______________________________________________________________________
Цей акт склали:
Виконавець в особі_______________________ Споживач________________________________
________________________________________ _________________________________________ (П.І.Б.) (П.І.Б.)
________________________________________ _________________________________________
________________________________________ _________________________________________
(посада) (адреса)
____________ телефон ____________________ ____________ телефон_____________________
_____________________ ____________________
(підпис) (підпис)
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі (ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги):
1.Споживач _____________________________ 2. Споживач______________________________
________________________________________ _________________________________________
(П.І.Б.) (П.І.Б.)
адреса __________________________________ адреса ___________________________________
________________________________________ _________________________________________
________________________________________ _________________________________________
(підпис) (підпис)